Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ​خريد Proofpoint ​خريد Proofpoint

Sorena

​خريد Proofpoint

شركت Proofpoint يك كمپاني امنيتي سازماني مستقر دركاليفرنيا است كه نرم افزارهايي بمنظور امنيت ايميل و جلوگيري از دست رفتن اطلاعات حياتي كاربران، رمزگذاري و بايگاني ايميل ارئه مي دهد. محصولات Proofpoint براي كسب و كارهاي كوچك تا متوسط ​​كه به امنيت ايميل احتياج دارند هدف قرار گرفته است.

راهكار محافظت از ايميل Proofpoint

محصول Proofpoint Email Protection يك راه حل مبتني بر Cloud است كه به سازمان ها اين امكان را مي دهد كه ايميل هاي خود را براحتي فيلتر كنند. همچنين اين محصول مي تواند كاربران را در مقابل بدافزارها و تهديدهاي شناخته شده و ناشناخته و ايميل هاي جعلي محافظت كند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.

ويژگي هاي محصول Proofpoint
به كمك اين محصول مديران ميتوانند قابليت هاي زير را در سطح شبكه خود پياده سازي نمايند:

محافظت در برابر تهديدات چند لايه

اين محصول از حفاظت چند لايه و از Signatureها، براي شناسايي دقيق تهديدات شناخته شده و نوظهور از جمله بدافزار استفاده مي كند تا اعتبار و سوابق آدرس IPهاي مختلف را تشخيص دهد تا ايميل هايي را كه بايد بپذيريد و يا بلاك كند را تمايز دهد. همچنين اين نرم افزار با تحليل روابط فرستنده / گيرنده ، سرصفحه ها و محتواي ايميل ، اعتبار فرستنده را تجزيه و تحليل مي كند. بعلاوه در اين محصول از پيگيري الگوها و رفتارهاي احتمالي استفاده شده است تا تهديد بعدي را هم راحت تر و هم سريعتر دريافت كند.

طبقه بندي ايميل ها

در نرم افزار Proofpoint ايميل ها بر اساس تهديدات احتمالي در دسته هاي خاص از قبيل هرزنامه ، فيشينگ ، ايميل جعلي ، بدافزار ، اسپم (Spam) تقسيم مي شوند و ميتواند آنها را تجزيه و تحليل و شناسايي كرده و ايميل هاي با اولويت كمتر را براي محدود كردن شلوغي صندوق ورودي علامت گذاري كند.

كاربران مي توانند ايميل ها را به اولويت بالاتر “ارتقا” دهند يا ايميل ها را به اولويت كمتري منتقل كنند. شركت ها مي توانند ضمن استفاده از Proofpoint ، قوانين مربوط به آنچه “استفاده قابل قبول” تلقي مي شود را براي هماهنگي بهتر با نيازهاي خاص خود تنظيم كنند.

نظارت كامل بر ايميل ها

شركت ها مي توانند بوسيله اين محصول گزارش را در بصورت آني دريافت كنند. اين گزارش ها كه جزئيات جريان ايميل و روند ايميل را نشان مي دهد، اين اجازه را مي دهد تا شركت ها هنگام شناسايي هرگونه مسئله و روند بالقوه، فعالانه عمل نمايند.

به كمك اين امكان، كاربران قادر به مسدود كردن ليست فرستنده هاي ايميل هستند كه آنها را ناامن مي دانند. همچنين شركت ها توانايي قفل كردن دسترسي به ايميل هاي خاص در فضاي ابري ، جلوگيري از اتلاف داده ها و بايگاني ارتباطات را خواهند داشت.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/13 ساعت: ۰۹ توسط:sorena-compony-7 :